Talvilomakausi jatkuu maaliskuun puoliväliin. Kotimaanmatkailu on todella vilkasta, koska ulkomaille ei voi matkustaa. Myös hiihtolomalla on syytä muistaa koronarajoitukset.
Lähteet HS, Yle
Lumikenkäilijöitä Kolilla Itä-Suomessa 23. tammikuuta.
Suomessa on nyt talvilomien aika.
Talvilomakausi jatkuu maaliskuun puoliväliin. Kotimaanmatkailu on todella vilkasta, koska ulkomaille ei voi matkustaa. Myös hiihtolomalla on syytä muistaa koronarajoitukset.
Lähteet HS, Yle
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.