Lumikenkäilijöitä Kolilla Itä-Suomessa 23. tammikuuta.

Lumikenkäilijöitä Kolilla Itä-Suomessa 23. tammikuuta.

Talvilomien aika

Suomessa on nyt talvilomien aika.

Talvilomakausi jatkuu maaliskuun puoliväliin. Kotimaanmatkailu on todella vilkasta, koska ulkomaille ei voi matkustaa. Myös hiihtolomalla on syytä muistaa koronarajoitukset.

Lähteet HS, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste