Seinäjoki valittiin yritysten imagon perusteella Suomen parhaaksi kunnaksi. Provinssirock on Seinäjoen tunnetuimpia yleisötapahtumia.

Suomen paras kunta on Kaarina

Kaarina valittiin Suomen parhaaksi kunnaksi Kuntien imago -tutkimuksessa.

Kaarina voitti äänestyksen jo viidennen kerran peräkkäin. Kunnissa toimivien yritysten toimitus- ja talousjohtajat päättävät parhaan kunnan äänestyksessä. Kyselyn tekee Taloustutkimus.

Kyselyn perusteella valitaan kunta, joka on yrityksille paras. Kaarinassa toimivat yritykset suosittelavat kaupunkia myös muille yrityksille.

Seinäjoki valittiin toiseksi parhaaksi kunnaksi. Oulu oli kolmanneksi paras.

Joensuusta välittyy kuntajohtajien mielestä paras mielikuva, ja Seinäjoki on yleisimagoltaan paras kunta.

Kuntien imago -tutkimuksessa on mukana Suomen 36 suurinta kaupunkia ja kuntaa.

Lähde Taloustutkimus

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Suomen paras kunta on Kaarina”

  1. Ahmad Nasir

    Tosi hyvää uutinen. Se on helpoa lukea. Tälläiset uutiset autavat minua parantaa suomen kielen taso. Kiitos uutisen kirjailijasta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste