Käräjäoikeus päätti helmikuussa, että yhtiö joutuu myymään Helsingin, Tallinnan ja Riian tavaratalot.
Stockmann maksaa velkojaan tuotoilla, joita se saa myynnistä. Stockmannilla on velkaa lähes 750 miljoonaa euroa.
Stockmannin tavaratalo on Helsingin keskustassa.
Stockmannin tavaratalon rakennus Helsingissä myydään. Tavaratalo jää rakennukseen vuokralaiseksi.
Käräjäoikeus päätti helmikuussa, että yhtiö joutuu myymään Helsingin, Tallinnan ja Riian tavaratalot.
Stockmann maksaa velkojaan tuotoilla, joita se saa myynnistä. Stockmannilla on velkaa lähes 750 miljoonaa euroa.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.