Stockmannin tavaratalo on Helsingin keskustassa.

 Stockmannin tavaratalo on Helsingin keskustassa.

Stockmannin talo myydään

Stockmannin tavaratalon rakennus Helsingissä myydään. Tavaratalo jää rakennukseen vuokralaiseksi.

Käräjäoikeus päätti helmikuussa, että yhtiö joutuu myymään Helsingin, Tallinnan ja Riian tavaratalot.

Stockmann maksaa velkojaan tuotoilla, joita se saa myynnistä. Stockmannilla on velkaa lähes 750 miljoonaa euroa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.