Kuvassa ovat perinteiset suomalaiset Reino- ja Aino-tohvelit.

Reino-tohveleiden valmistaja konkurssiin

Reino- ja Aino-tossuja valmistava yritys on mennyt konkurssiin.

Reino-tohvelit ovat loppuneet monista kaupoista. Lieksalainen PK Kappi oy työllistää 17 ihmistä. Nyt se on mennyt konkurssiin eli vararikkoon. Uutinen sai Reinojen kysynnän kasvamaan räjähdysmäisesti. Reinot ovat loppuneet monista kaupoista. Tehdas on saanut parin viime viikon aikana tuhansia tilauksia.

Yhtiön toimitusjohtaja Arto Huhtinen sanoo, että tohveleiden kysyntä on erittäin vilkasta.

Lähteet Taloussanomat, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste