Ihmisiä Il Trio -ravintolan terassilla Helsingissä maanantaina 19. huhtikuuta.

Ravintolat aukesivat

Ravintolat aukesivat tämän viikon maanantaina. Ravintoloilla on edelleen monia rajoituksia.

Ravintolat aukesivat tämän viikon alussa myös vaikeimmilla korona-alueilla. Ravintolat saavat olla jälleen auki Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa.

Ravintoloita koskevat edelleen monet säännökset. Ravintoloiden aukioloaikoja on rajoitettu tiukasti. Etelä-Suomessa alkoholin myynti täytyy lopettaa jo klo 17. Ruokaravintolat menevät kiinni klo 19.

Tiukat rajoitukset ovat voimassa Etelä-Suomessa. Muualla Suomessa ravintolat voivat olla auki klo 23 saakka illalla.

Lähteet STT, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.