Ihmisiä Il Trio -ravintolan terassilla Helsingissä maanantaina 19. huhtikuuta.

Ravintolat aukesivat

Ravintolat aukesivat tämän viikon maanantaina. Ravintoloilla on edelleen monia rajoituksia.

Ravintolat aukesivat tämän viikon alussa myös vaikeimmilla korona-alueilla. Ravintolat saavat olla jälleen auki Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa.

Ravintoloita koskevat edelleen monet säännökset. Ravintoloiden aukioloaikoja on rajoitettu tiukasti. Etelä-Suomessa alkoholin myynti täytyy lopettaa jo klo 17. Ruokaravintolat menevät kiinni klo 19.

Tiukat rajoitukset ovat voimassa Etelä-Suomessa. Muualla Suomessa ravintolat voivat olla auki klo 23 saakka illalla.

Lähteet STT, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste