SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne

Puolueet tutuksi: Sosialidemokraatit, SDP

  • 35 kansanedustajaa
  •  Tunnettuja ehdokkaita: Sanna Marin, Antti Lindtman, Husu Hussein, Hussein al-Taee.

sdp.fi

Vaalilupauksia:

• SDP helpottaa opiskelua monin tavoin. Tavoitteena on jatkuvan oppimisen uudistus, joka vastaa yksilöiden ja työmarkkinoiden tulevaisuuden tarpeisiin.

• Nostetaan pienituloisten eläkeläisten eläkettä 100 eurolla. Nosto koskee alle 1 400 euron eläkkeitä.

• Palkataan 1 000 uutta lääkäriä tai hoitajaa.

• Lisää junia ja sähköautoja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste