Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho

Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho

Puolueet tutuiksi: Perussuomalaiset

  • 17 kansanedustajaa
  • tunnettuja ehdokkaita: Laura Huhtasaari, Leena Meri, Ritva ”Kike” Elomaa, Juho Eerola.

www.perussuomalaiset.fi

Vaalilupauksia:

• Hyvät koulut takaisin. Perussuomalaiset vastustaa uusia  opetussuunnitelmia ja digilaitteita kouluissa.

• Hyvinvointivaltio takaisin. Nyt suomalaisten palvelut heikkenevät muiden muassa maahanmuuttajien takia.

• Suomi saastuttaa vain vähän. Siksi päästöjä pitää vähentää muualla, missä niitä syntyy eniten.

• Maahanmuutto on haitallista, ja se täytyy pysäyttää.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste