Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo

Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo

Puolueet tutuiksi: Kokoomus

  • 38 kansanedustajaa
  • Tunnettuja ehdokkaita: Sanni Grahn-Laasonen, Antti Häkkänen, Susanna Koski, Jaana Pelkonen.

www.kokoomus.fi

Vaalilupauksia:

• Työn ja yrittämisen sijaan verotamme  enemmän päästöjä ja haittoja. Käytämme verotusta ilmastonmuutoksen torjuntaan.

• Sosiaaliturvaa uudistetaan sellaiseksi, että työn tekeminen kannattaa aina.

• Lasten ja nuorten syrjäytymistä täytyy torjua. Siinä tarvitaan yhteisöllisyyttä sekä laajaa yhteistyötä.

• Asunnottomuutta vähennetään. Lisätään asuntoja etenkin suurissa  kaupungeissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste