Vauva syntyi Helsingissä Naistenklinikalla. Sekä äiti että vauva voivat hyvin. Presidentti Niinistö oli mukana synnytyksessä.
Vauva on presidenttiparin ensimmäinen yhteinen lapsi. Rouva Jenni Haukiolla ei ole muita lapsia. Niinistöllä on aiemmasta avioliitosta kaksi aikuista poikaa.
Kyseessä on ensimmäinen kerta Suomen historiassa, kun presidentille syntyy vauva. Muiden presidenttien lapset ovat syntyneet jo ennen kuin heidät valittiin presidentiksi. Presidenttipari on saanut valtavasti onnitteluita.
Presidentti Niinistö aloitti toisen virkakautensa viime torstaina. Niinistö on toiminut Suomen presidenttinä vuodesta 2012 lähtien. Hänen toinen kautensa kestää vuoteen 2024 saakka.
Paljon onnea presidenttiparille!
Onneksi olkoon!
Paljon onnea
Onnea paljon ??????????????
Paljon onnea presidenttiparille
Amir Mohammed (Lähetetty: 10.9. 2019)
Paljon onnea presidenttiparille
Paljon onnea 😊👼