Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Presidenttipari odottaa lasta

Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio odottavat lasta.

Lapsi syntyy ensi vuoden helmikuussa. Presidenttipari kertoi iloisen uutisen maanantaina. He ovat toivoneet lasta jo monta vuotta, mutta toive ei ole aiemmin toteutunut.

Jenni Haukiolla ei ole lapsia. Sauli Niinistöllä on kaksi aikuista lasta edellisestä avioliitosta.

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Presidenttipari odottaa lasta”

  1. marko

    pappi sauli niinsisito onea laapsi tytö vauva

  2. Marko Kemppainen

    Hyvää joulun odotusta Marko onnesi ulko-ovet toivotus vauvasta Toivon vinssin porukat ryhmään ryhmis porukat ja tietäis lapset myös ohjaajat myös Pia Nyman