Postinjakajat leikkaavat nurmikoita tiistaisin. Silloin postia on vähemmän kuin muina viikonpäivinä.
Postinjakajat leikkaavat nurmikoita
Teksti: SelkosanomatKuva: Posti
Postista voi tilata omalle pihalle ruohonleikkaajan.
Postinjakajat leikkaavat nurmikoita 17. toukokuuta lähtien elokuun loppuun asti. Postinjakajat keksivät idean itse. Leikkaus maksaa 65 euroa kuukaudessa. Asiakkaalla pitää itsellään olla ruohonleikkuri.
Posti keksii uusia palveluita, koska tavallisen postin määrä vähenee.