Postilakko kesti yli kaksi viikkoa. Lakko alkoi 11. marraskuuta.

Postilakko loppuu

Postilakko päättyy. Työriitaan löytyi ratkaisu keskiviikkona.

Työriidan osapuolet  Palta ja PAU hyväksyivät valtakunnansovittelijan sovintoesityksen keskiviikkona. Postin pakettilajittelijat saavat uuden työehtosopimuksen.

Postilakon takia  kirjeet ja osa lehdistä ei ole kulkenut perille. Postin mukaan jouluposti ehtii perille, koska sopu syntyi. Myös kotimaan joulupaketit ehtivät jouluksi perille.

 

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Postilakko loppuu”

  1. bit

    it is good to know posti strike is over , because ,many work was undone because of this strike i have many important things through posti . now am happy to get all those posti. thank you for the information . i am really glad for this. thank you

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste