Posti perustelee postin jakamisen vähentämistä kustannuksen karsimisella. Postin mukaan jaettavaa on tiistaisin muutenkin vähemmän kuin muina päivinä.

Posti vähentää kirjeiden jakelua tiistaisin

Posti aikoo vähentää postin jakamista tiistaisin. Maanantaina postitetut kirjeet jaetaan vasta keskiviikkona.

Tiistaisin ei jatkossa jaeta aikakauslehtiä, kirjeitä tai ilmaislehtiä.

Posti kertoi myös, että se luopuu 1. ja 2. luokan postimerkeistä. Jatkossa on vain yhdenlaisia postimerkkejä.

Sanomalehdet ja päivälehdet jaetaan myös tulevaisuudessa myös tiistaisin.

Muutokset tulevat voimaan vuoden 2017 alussa.

Lähde Metro

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste