Jussi Halla-aho on perussuomalaisten puheenjohtaja.

Perussuomalaisten kannatus on noussut

Perussuomalaiset on suosituin puolue. Jussi Halla-ahoa pidetään parhaana puheenjohtajana.

Perussuomalaisten kannatus on noussut. Helsingin Sanomien kyselyn mukaan puoluetta äänestäisi yli 22 prosenttia suomalaisista, jos vaalit järjestettäisiin nyt.

Kokoomus on toiseksi suosituin. Kokoomusta kannattaa noin 17 prosenttia suomalaisista. SDP:n kannatus on noin 15 prosenttia. Seuraavaksi suosituimmat puolueet ovat vihreät ja keskusta.

Joka neljäs suomalainen pitää Jussi Halla-ahoa parhaana puheenjohtajana. Uutissuomalaisen kyselyn mukaan toiseksi paras puheenjohtaja on vasemmistoliiton Li Andersson.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste