Osallistu Papunetin kuvataidekilpailuun!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Joni Holma
Uutinen julkaistu: 31.01.2019

Papunet järjestää kuvataidekilpailun puhevammaisille ja kehitysvammaisille lapsille, nuorille ja aikuisille. Kilpailun aiheena on tulevaisuus.

Voit kuvata aihetta haluamallasi tavalla.Voit esimerkiksi miettiä, millaisen tulevaisuuden itse haluat. Tai mitä uskot, että tulevaisuudessa tapahtuu. Kilpailussa neljä parasta teosta saa rahapalkinnon. Lisäksi kaikki osallistujat saavat kunniakirjan.

Kilpailuun voi osallistua 31.3.2019 saakka.

Lisää tietoa kilpailusta on Papunetin nettisivuilla:

papunet.net/kilpailu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)