Harvinainen muumimuki myytiin huutokaupassa 7. huhtikuuta Janakkalan Turengissa. Muumimukin hinta oli peräti 6 100 euroa.

Muumimukista huippuhinta

Viime sunnuntaina myytiin harvinainen muumimuki. Myös kauppahinta oli harvinaisen kova.

Muumimuki myytiin huutokaupassa Janakkalan Turengissa. Ostaja maksoi mukista 6 100 euroa.

Muumimukissa Vilijonkka-hahmo katkeaa keskeltä virhepainatuksen takia. Mukissa näkyy kaksi Vilijonkan alaosaa, mutta ei yhtään yläosaa. Muki on erityisen harvinainen, koska sen pohjassa on valmistajan Arabian leima.

Mukin osti maskulainen Alyona Juntunen. Juntunen sanoo, että olisi maksanut mukista jopa enemmän.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste