Porkkalanniemen rantakallioita Kirkkonummella.

Luvassa keväistä säätä

Tällä viikolla on luvassa lämmintä kevätsäätä. Sateet väistyvät, ja koko maassa on aurinkoista.

Etelässä on ainakin ensi viikonloppuun saakka jopa kaksikymmentä lämpöastetta. Myös Pohjois-Suomen lämpötila ylittää +15 astetta.

 Säätieteilijöiden mukaan Suomessa on nyt noin viisi astetta lämpimämpää kuin tavallisesti tähän aikaan toukokuussa. Sunnuntaina mitattiin kevään lämpöennätys 21,4 astetta. Lämpöennätys mitattiin Lahdessa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.