Tapahtumateltassa vieraili päivän aikana yli 500 kiinnostunutta ihmistä.

Tapahtumateltassa vieraili päivän aikana yli 500 kiinnostunutta ihmistä.

Lukutaitopäivän tapahtuma kiinnosti monia

Selkokeskus järjesti yhteystyötahojen kanssa YK:n lukutaitopäivän tapahtuman Helsingin Narinkkatorilla lauantaina 8.9

Tapahtuman otsikko oli Jokaisella on oikeus lukea. Päivän ohjelmaan sisältyi useita esityksiä lukemisesta, lukemisen vaikeuksista ja erilaisista tukipalveluista. Paikalla olivat muun muassa kirjailijat Alexandra Salmela, Satu Itkonen ja Pertti Rajala. Suullisesta kansanperinteestä ja lukemisen juurista muistuttivat Wilson Kirwan tarinatuokiot. Tapahtumaan osallistui yli 500 ihmistä.

YK:n lukutaitopäivän tilaisuus järjestetään uudelleen ensi vuonna Helsingissä. On mahdollista, että sen jälkeen tapahtuma alkaa kiertää eri puolilla Suomea.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste