Susanna Koski on Kokoomusnuorten puheenjohtaja. Hän on aiheuttanut kohua tiukoilla mielipiteillään.

Susanna Koski on Kokoomusnuorten puheenjohtaja. Hän on aiheuttanut kohua tiukoilla mielipiteillään.

Koski herättää keskustelua

Kokoomusnuorten puheenjohtajan Susanna Kosken mielipiteet herättävät keskustelua.

Kokoomusnuoret haluavat viedä tavoiteohjelmassaan puoluetta huomattavasti nykyistä oikeistolaisempaan suuntaan.

Puheenjohtaja Koski on esittänyt poistettavaksi lain, joka kieltää kansanryhmää vastaan kiihottamisen. Lain poistaminen tarkoittaisi sitä, että ihmisistä saisi sanoa mitä tahansa ilman, että siitä rangaistaan.

Kosken mielestä samaa sukupuolta olevien adoptio-oikeutta ei tulisi sallia Suomessa. Hän on lisäksi sitä mieltä, että nykyisenkaltainen kehitysapu tulisi lopettaa. Koski haluaisi lopettaa myös kiintiöpakolaisten ottamisen. – Nuorten tehtävänä on haastaa oma puolue ja suomalainen yhteiskunta. Haluan, että nuorisojärjestö toimii keskustelunherättäjänä jatkossakin.

Kosken mielestä keskustelu Suomessa on mahdotonta.

– Täällä ei voi sanoa mitään, koska kaikki keskustelu leimataan heti rasistiseksi.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste