Käytetty kasvomaski syksyisessä maassa.

Koronatartuntojen määrä kasvaa

Koronatartuntojen määrä leviää taas nopeasti Suomessa. THL eli Terveyden ja hyvinvoinnin laitos kertoo, että tartuntojen määrä on kasvanut selvästi.

Suomesta on löytynyt viimeisen kahden viikon aikana noin 860 uutta tartuntaa. Suomessa on noin 9 200 koronavirustartuntaa. Koronaan on kuollut 341 ihmistä.

Koronavirus on muuttunut ehkä erilaiseksi. Asiantuntijoiden mukaan kuolleisuus on laskenut. Samalla virus tarttuu jopa aiempaa helpommin. Terveysviranomaiset muistuttavat, että koronavirus on paljon tavallista influenssaa vaarallisempi.

Lähteet Yle, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Koronatartuntojen määrä kasvaa”

  1. Lendita Tahiri

    nok on hyvä heittää naamioita maahan, koska viruskruunu voidaan kiinnittää isään, joka poistaa sen