Kirsi Piha

Kirsi Piha  vetäytyi kisasta

Kirsi Piha ei ole ehdokkaana kuntavaaleissa. Hän ei pyri Helsingin pormestariksi.

Kirsi Piha kertoi helmikuun lopussa, että hän ei ole ehdolla Helsingin pormestari- ja kuntavaaleissa. Pihan ilmoitus oli yllätys. Hän oli suurimpia suosikkeja Helsingin uudeksi pormestariksi.

Kirsi Piha on entinen poliitikko. Hän on Ellun Kanat -viestintä- toimiston perustaja ja omistaja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.