Katri Kulmuni (vasemmalla) ja Annika Saarikko ovat keskustan puheenjohtajakilpailun suosikit.

Keskusta valitsee uuden puheenjohtajan

Suomen Keskusta valitsee syyskuun alussa uuden puheenjohtajan puolueelle.

Annika Saarikko, Petri Honkonen ja Ilkka Tiainen haastavat nykyisen puheenjohtajan Katri Kulmunin.

Ylen ja MTV:n kyselyjen mukaan Annika Saarikko on kisan ennakkosuosikki. Hän on hallituksen tiede- ja kulttuuriministeri.

Katri Kulmuni toimi valtiovarainministerinä kesäkuun alkuun saakka. Hän joutui eroamaan, koska käytti suuren summan ministeriön rahoja esiintymiskoulutukseensa.

Keskustan puoluekokous järjestetään syyskuun alussa Oulussa.

Lähteet MTV3, Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste