Saksasta tuotu Mercedes-Benz kuvattiin Helsingissä.

Käytettyjen autojen kauppa on vilkasta

Suomalaiset ostavat paljon käytettyjä autoja.

Suomeen tuodaan käytettyjä autoja paljon aiempaa enemmän. Monet ostavat 3–4 vuotta vanhan auton. Viime vuonna käytettyjä autoja tuotiin Suomeen enemmän kuin koskaan.

Suomeeen tuotiin vuonna 2018 40 000 käytettyä autoa. Autoja haetaan paljon esimerkiksi Ruotsista ja Saksasta.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste