Kuvassa näkyy tasoristeys, missä onnettomuus tapahtui.

Kuvassa näkyy tasoristeys, missä onnettomuus tapahtui.

Juna ja kuorma-auto törmäsivät – neljä kuoli

Neljä ihmistä kuoli Raaseporissa Uudellamaalla, kun juna ja puolustusvoimien kuorma-auto törmäsivät.

Puolustusvoimien kuorma-auto ja lähijuna törmäsivät kahdeksalta aamulla. Tasoristeyksessä ei ollut puomeja, jotka voivat estää ajon radalle, kun juna on tulossa.

Onnettomuudessa kuoli kolme varusmiestä, jotka olivat kuorma-autossa. Yksi junan matkustaja kuoli. Lisäksi 11 ihmistä loukkaantui.

Onnettomuuden syytä ei vielä tiedetä. Torstaiaamuna paikalla oli huono näkyvyys, koska satoi lunta.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.