Kuvassa on järvimaisema ja pelastusrengas. Juhannuksen sää oli melko lämmin. Ehkä siksi hukkuneita oli tavallista enemmän.

Juhannuksen sää oli melko lämmin. Ehkä siksi hukkuneita oli tavallista enemmän.

Juhannuksen onnettomuuksissa kuoli 14 ihmistä

Yhdeksän ihmistä hukkui juhannuksena ja viisi kuoli muissa onnettomuuksissa.

Tänä juhannuksena hukkuneita oli kaksi kertaa enemmän kuin viime vuonna. Viime vuonna juhannuksena hukkui neljä ihmistä ja toissa vuonna vain yksi.

Tänä juhannuksena sää oli lämmin. Se houkutteli ihmisiä veneilemään ja uimaan. Monet hukkuneista olivat iäkkäitä miehiä, jotka lähtivät uimaan tai veneilemään.

Liikenteessä on kuollut yhteensä viisi ihmistä. 14-vuotias tyttö kuoli, kun mönkijä törmäsi puhelinpylvääseen Vihdissä Uudellamaalla. Hämeenlinnassa 16-vuotias mopoilija kuoli, kun mopo törmäsi valaisinpylvääseen.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste