Hurstin joulujuhla keräsi paljon ihmisiä myös viime jouluna.

Hurstin joulujuhla keräsi paljon ihmisiä myös viime jouluna.

Joulujuhla myös köyhemmille

Heikki Hursti järjestää perinteisen köyhien joulujuhlan myös tänä jouluna.

Päätapahtuma on jouluaattona 24.12. Töölön Kisahallissa Helsingissä. Tilaisuus alkaa kello 12. Tapaninpäivänä 26.12. Töölön KIsahallissa vietetään rääppiäiset. Niissä jaetaan kaikki joulujuhlasta yli jäänyt ruoka.

Hurstin tapahtuma on suosittu. Se on kerännyt viime vuosina jopa 1 300 vähäosaista joulunviettoon. Heikki Hursti jatkaa isänsä Veikko Hurstin työtä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste