Kesälomalla on aikaa rauhoittua ja rentoutua.

Hyvää kesää!

Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa ja kaunista kesää!

Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.

Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Selkosanomien seuraava painettu numero ilmestyy 14. elokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste