Selkosanomien verkkolehdessä on uutta luettavaa myös juhannuksen jälkeisellä viikolla. Heinäkuussa lomailemme. Varsinaisia uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Useimmat suomalaiset haluavat viettää kesälomaansa keskikesällä. Monet matkustavat kesämökille. Juhannuksena kuuluu saunoa. Juhannusta vietetään tulevana viikonloppuna 19.–21.6.
Hyvää juhannusta!
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa juhannusta!
Mitä mieltä olit jutusta?
Kommentoi
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.