Hotelli Kämpin edessä on puita ja patsas.

Hotelli Kämp sijaitsee Pohjoisesplanadilla Helsingissä.

Hotelli Kämp myytiin

Norjalainen Petter Stordalen on ostanut hotelli Kämpin.

Rikas norjalainen liikemies Petter Stordalen on ostanut tunnetun hotelli Kämpin. Samalla Stordalen osti myös monta muuta hotellia. Nyt hän omistaa muun muassa hotelli Fabianin, hotelli Havenin ja hotelli Lilla Robertsin. Hän omisti jo aiemmin Clarion-hotellit Helsingin Jätkäsaaressa ja lentokentällä.

Stordalen aikoo ostaa vielä lisää hotelleja Suomesta.

– Haluan omistaa 50 hotellia eri puolilta Suomea. Suomesta tulee yhä suositumpi matkakohde.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste