Hanna Kosonen hymyilee.

Hanna Kosonen on uusi ministeri.

Hanna Kosonen on uusi ministeri

Hanna Kosonen valittiin uudeksi kulttuuriministeriksi.

Hanna Kosonen on uusi kulttuuriministeri. Hän on kulttuuriministeri sillä aikaa, kun Annika Saarikko on äitiyslomalla. Saarikko palaa ministeriksi ensi vuoden elokuussa.

Hanna Kosonen on 43-vuotias keskustan kansanedustaja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste