Hanna Kosonen on uusi kulttuuriministeri. Hän on kulttuuriministeri sillä aikaa, kun Annika Saarikko on äitiyslomalla. Saarikko palaa ministeriksi ensi vuoden elokuussa.
Hanna Kosonen on 43-vuotias keskustan kansanedustaja.
Hanna Kosonen on uusi ministeri.
Hanna Kosonen valittiin uudeksi kulttuuriministeriksi.
Hanna Kosonen on uusi kulttuuriministeri. Hän on kulttuuriministeri sillä aikaa, kun Annika Saarikko on äitiyslomalla. Saarikko palaa ministeriksi ensi vuoden elokuussa.
Hanna Kosonen on 43-vuotias keskustan kansanedustaja.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.