Vihkipari kirkon alttarilla.

Häiden suosio on laskenut

Yhä harvempi suomalainen menee naimisiin.

Häiden suosio on laskenut yli 10 vuotta. Viime vuonna solmittiin 23 799 avioliittoa. Näistä 387 oli samaa sukupuolta olevien liittoja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste