Finnairin työntekijä opastaa matkustajaa Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Finnair vähentää lentoja

Finnair ei lennä lokakuussa suurinta osaa lennoistaan.

Finnair vähentää lentoja kaikilta reiteiltään. Syynä tähän on se, että lennoilla ei ole matkustajia. Ihmiset eivät matkusta koronaviruksen ja matkustusrajoitusten takia.

– Haluamme säilyttää yhteydet Eurooppaan ja Aasiaan. Finnair lentää lokakuussa 42 kohteeseen, Finnairin kaupallinen johtaja Ole Orvér sanoo.

Finnair ilmoitti elokuun lopussa, että se irtisanoo tuhat työntekijää. Suuri osa työntekijöistä on lomautettu.

Finnair on suomalainen lentoyhtiö. Suomen valtio omistaa Finnairista yli 50 prosenttia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste