Suomalaisten pitäisi vähentää myös vapaa-ajan autoilua.

Elintapoja täytyy muuttaa

Suomalaisten pitää vähentää päästöjä, jotka vaikuttavat ilmastonmuutokseen.

Suomalaisten pitää muuttaa elintapojaan. Liikenteen päästöjä on vähennettävä. Sitra-järjestön mukaan suomalaisten on vähennettävä yksityisautoilua. Junat ja linja-autot eli joukkoliikenne on hyvä matkustustapa.

Tutkijoiden mukaan myös ruokailutottumusten täytyy muuttua. Lihan, maidon ja juuston kulutusta on vähennettävä. Päästöjä täytyy vähentää paljon ja nopeasti, jos ilmastonmuutosta halutaan hillitä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.