Danske Bank karsii konttoripalveluitaan rankasti.

Danske Bank karsii konttoripalveluitaan rankasti.

Danske Bank sulkee konttoreitaan

Danske Bank (entinen Sampo Pankki) sulkee melkein puolet Suomen konttoreistaan.

Viestintäjohtaja Timo J. Anttilan mukaan pankki on päättänyt sulkea kaikkiaan 37 konttoria.

Konttorit suljetaan tämän vuoden aikana. Suuri osa konttoreista sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Lisäksi suljetaan ainakin kaksi konttoria Oulussa ja yksi Torniossa. Pankille jää Suomeen 46 konttoria. Niistä 11 on erityisiä asiantuntijakeskuksia. Pankissa käydään parhaillaan yhteistoimintaneuvotteluja. Niiden jälkeen henkilöstöä vähennetään. Henkilöasiakkaista vastaava Kenneth Kaarnimo sanoo, että asiakkaat käyttävät konttori- paleluita entistä vähemmän.

– Ihmiset toivovat lisää sähköisiä palveluita. He haluavat hoitaa pankkiasiansa itsenäisesti.

Danske Bankilla on yli miljoona asiakasta Suomessa. Se on Suomen kolmanneksi suurin pankki.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste