Kuvassa on Suomen suosituin hiphop-artisti Cheek. Hän kampanjoi koulukiusaamista vastaan.

Suomen suosituin hiphop-artisti Cheek on hyvällä asialla.

Cheek kampanjoi koulukiusaamista vastaan

Suomen suurin hiphop-laulaja Cheek eli Jare Tiihonen kampanjoi koulukiusaamista vastaan.

Myös Cheekiä kiusattiin lapsena. Hän kertoo vastanneensa kiusaamiseen yhdessä kaksoisveljensä Jeren kanssa väkivaltaa käyttämällä. Nykyisin Cheek ei hyväksy kiusaamista eikä väkivaltaa.

Cheek toimi elokuussa RAY:n Inhimillisten Uutisten päätoimittajana. Hän haluaa haastaa kaikki mukaan taistelemaan kiusaamista vastaan omissa yhteisöissään. Cheek on alkanut viime aikoina puhua muutenkin siitä, kuinka hän haluaa auttaa muita ihmisiä. Aiemmin Cheek esiintyi julkisuudessa ainoastaan musiikkinsa kautta.

– Saan jopa päivittäin kirjeitä ja viestejä kiusatuilta. Siitä tulee mulle paha mieli. Tästä asiasta on hyvä puhua julkisuudessa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste