Kuvassa on Li Andersson. Hän on vasemmistoliiton uusi puheenjohtaja.

Li Andersson on vasemmistoliiton uusi puheenjohtaja.

Andersson johtaa vasemmistoliittoa

Kansanedustaja Li Andersson on vasemmistoliiton uusi puheenjohtaja.

Vasemmistoliiton puoluekokous pidettiin viikonvaihteessa Oulussa. Puolue valitsi uudeksi puheenjohtajaksi turkulaisen Li Anderssonin. Valinta oli yksimielinen. Andersson voitti jäsenäänestyksen jo viikko sitten.

Andersson arvosteli kokouksessa kilpailukykysopimusta, joka pidentää työntekijöiden työaikaa. Hän ei usko, että se parantaa Suomen taloutta. Parempi olisi huolehtia työntekijöiden jaksamisesta.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste