Panda Jin Bao Bao on Lumi.

Panda Jin Bao Bao on Lumi.

Ähtärin pandat kiinnostavat

Monet haluavat nähdä pandat. Ähtärin eläinpuistossa kävi viime vuonna 275 000 matkailijaa.

Vuonna 2018 kävijöitä oli peräti 100 000 enemmän kuin sitä edellisenä vuonna. Suuri osa kävijöistä haluaa nähdä pandat Jin Baobaon ja Hua Baon. Lumi ja Pyry tulivat Suomeen vuosi sitten.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste