Vuonna 2018 kävijöitä oli peräti 100 000 enemmän kuin sitä edellisenä vuonna. Suuri osa kävijöistä haluaa nähdä pandat Jin Baobaon ja Hua Baon. Lumi ja Pyry tulivat Suomeen vuosi sitten.

Panda Jin Bao Bao on Lumi.
Ähtärin pandat kiinnostavat
Monet haluavat nähdä pandat. Ähtärin eläinpuistossa kävi viime vuonna 275 000 matkailijaa.
Mitä mieltä olit jutusta?
Yksi kommentti uutiseen “Ähtärin pandat kiinnostavat”
Kommentoi
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.
Tämä oli kiva uutinen. Tästä panda-uutisesta tuli hyvä mieli.