Osallistu Minun unelmakotini -kilpailuun!

Teksti: Mira Vihmo
Kuva: iStock
Uutinen julkaistu: 25.05.2018

Verneri.netin kesän 2018 kilpailu on Minun unelmakotini. Kerro millaisesta kodista haaveilet ja osallistu kilpailuun. Vai asutko jo unelmakodissa? Kerro, millainen se on.

Voit piirtää, maalata, kirjoittaa, valokuvata, videoida, tehdä verkkokirjan.

Voit kertoa esimerkiksi:

Millaisessa talossa haluat asua? Haluatko asua omakotitalossa, kerrostalossa, rivitalossa tai muunlaisessa paikassa?

Asutko unelmakodissa yksin, ystävän kanssa, puolison kanssa, lemmikin kanssa?

Unelmoitko yksin vai yhteisössä asumisesta?

Unelmoitko asumisesta maalla vai kaupungissa?

Mitä palveluja toivot olevan unelmakotisi lähellä?

Lähetä työsi Verneriin 31.8.2018 mennessä.

Lähetä työsi sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi. Kirjoita postin otsikoksi Unelmakoti.

Lähetä työsi kirjeellä osoitteeseen: Kehitysvammaliitto / Verneri unelmakoti Viljatie 4 A 00700 Helsinki

Lähetä työsi mukana

* nimesi

* nimimerkkisi, jonka julkaisemme työsi yhteydessä

* yhteystietosi (puhelinnumero tai sähköpostiosoite)

Osallistujien joukosta valitaan kolme parasta työtä. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi palkintoa.

Lisätietoa osoitteessa www.verneri.net/selko

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)