Kuvassa Solsidanin päähenkilöt viettävät joulua. Johan Rheborg (vasemmalla) on Fredde, Josephine Bornebusch on Mickan, Mia Skäringer on Anna ja Felix Herngren on Alex.

Kuvassa Solsidanin päähenkilöt viettävät joulua. Johan Rheborg (vasemmalla) on Fredde, Josephine Bornebusch on Mickan, Mia Skäringer on Anna ja Felix Herngren on Alex.

Solsidan naurattaa nyt elokuvana

Tv-sarja Solsidanin hassut ruotsalaiset seikkailevat nyt myös elokuvassa.

Ruotsalainen televisiosarja Solsidan on naurattanut myös suomalaisia.

Solsidan kertoo ruotsalaisista aviopareista, heidän hölmöistä tavoistaan ja hassuista ongelmistaan. Fredde on rikas liikemies. Mickan on hänen kaunis vaimonsa. Alex on hajamielinen hammaslääkäri. Hänen vaimonsa Anna on näyttelijä.

Nyt Solsidanista on tehty myös elokuva, joka tulee Suomessa elokuvateattereihin 29. joulukuuta.

Solsidanista on tehty myös suomalainen tv-sarja Onnela. Se tulee MTV3-kanavalta ensi keväänä.

Lähde Filmikamari


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.