Tuomari Nurmio on tehnyt jo 24 albumia.

Tuomari Nurmio on tehnyt jo 24 albumia.

Nurmio laulaa vihapuhetta vastaan

Lauluntekijä Tuomari Nurmio julkaisi uuden levyn, jonka nimi on Dumarillumarei.

Levyllä on laulu nimeltään Joutavia jorinoita. Se on myös levyn ensimmäinen single. Joutavia jorinoita arvostelee vihapuhetta, jota on nykyään paljon verkon keskustelufoorumeilla.

– Joutavia jorinoita on aika maanläheinen biisi. Toivon, että sen teksti vetoaa periaatteessa järkeviin suomalaisiin, jotka ovat lähteneet mukaan vihapuheeseen, sanoo Nurmio.

Nurmio kertoo, että uusi levy on tehty suurella ja rennolla otteella. Levyllä voi kuulla bluesia, jenkkaa, soulia, humppaa, räppiä ja torvisoittoa.

Lähde Sony Music


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.