Papunetin uusi verkkokirja esittelee Suomen luonnon kukkia. Valkovuokot puhkeavat kukkaan juuri nyt.

Papunetin uusi verkkokirja esittelee Suomen luonnon kukkia. Valkovuokot puhkeavat kukkaan juuri nyt.

Suomen luonto puhkeaa kukkaan

Papunetin uusi selkokielinen verkkokirja Suomen luonnon kukkia esittelee yleisimpiä Suomen luonnossa kasvavia kukkia.

Kirjan on kirjoittanut ja kuvittanut Jenni Sipilä.  Selkokielisen kirjan voi myös kuunnella. Suomen luonnon kukkia on julkaistu yhteistyössä Suomen luonnonsuojeluliiton kanssa.

Jenni Sipilä on kirjoittanut ja kuvittanut monta selkokielistä verkkokirjaa Papunetiin. Mikä on lempikukkasi kirjan kukista?

– Lempikukkani on valkovuokko, pidän valkoisista kukista, Jenni Sipilä kertoo.

Papunetin selkokielisiin verkkokirjoihin voi tutustua osoitteessa papunet.net/verkkokirjat


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.