Teemu Pukki täytti 30 vuotta

Suomalainen jalkapalloilija Teemu Pukki täytti 30 vuotta.
Pukki on Suomen maajoukkueen suurin tähti.
Viime vuonna Teemu Pukki valittiin Vuoden Urheilijaksi.
Teemu Pukki pelaa nyt Norwichin joukkueessa Englannin valioliigassa.
Aiemmin hän on pelannut Espanjassa, Saksassa, Skotlannissa ja Tanskassa.
Teemu Pukki on kotoisin Kotkasta.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet, Norwich City Football Clubin logo: Wikipedia