Talvella
kannattaa
ulkoilla

Liikunta
luonnossa
tekee hyvää ihmiselle
myös talvella.
Talvella
voi
luistella,
hiihtää
tai
tehdä kävelylenkkejä.
Silloin voi myös tehdä lumitöitä,
rakentaa lumiukkoja
tai
laskea mäkeä pulkalla.
Talvella täytyy vaan muistaa
pukea lämpimät vaatteet.
Hyviä
ulkoiluvaatteita ovat
lämmin kerrasto,
toppavaatteet,
talvikengät,
pipo,
lapaset
ja
kaulaliina.
Muista myös
varoa
heikkoja jäitä!

Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center, Papunet