Urheilu
Talvella
kannattaa
ulkoilla
kannattaa
ulkoilla

Ulkoilijoita Helsingin Toukolassa 4. tammikuuta. Monet laskevat Toukolassa mäkeä. Ihmisen keholle on hyväksi, että ulkoilee myös kylmällä säällä.
Ulkoilijoita Helsingin Toukolassa 4. tammikuuta. Monet laskevat Toukolassa mäkeä.
Liikunta
tekee hyvää ihmiselle
tehdä kävelylenkkejä.
heikkoja jäitä!
Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center, Papunet
