Suomen jääkiekkojoukkue voitti MM-hopeaa

Suomi sijoittui toiseksi eli hopealle jääkiekon maailmanmestaruuskisoissa.
Suomen joukkue pelasi erittäin hyvin ja toivoi maailmanmestaruutta.
Siksi joukkue oli pettynyt hopeasijaan.
Maailmanmestaruuden voitti Kanada.
Kolmanneksi eli pronssille tuli Yhdysvallat.
Tänä vuonna MM-kisat olivat Riiassa Latviassa.
Ensi vuonna MM-kisat ovat Suomessa.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet