Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Niklas Anttila on taitava frisbeegolfissa

Niklas Anttila voitti suuren frisbeegolf-kisan Yhdysvalloissa.
Anttila on myös frisbeegolfin Suomen mestari ja Euroopan mestari.
22-vuotias Niklas Anttila on kotoisin Kuopiosta.
Pelaaja heittää kiekkoa koriin radalla.
Frisbeegolf on monille pelaajille rakas harrastus.
Niklas Anttila on ammattilainen, eli hän saa palkkaa pelaamisesta.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: SFL / Jussi Rämä
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen (muokkaus: LL-Center ja Papunet)