Urheilu
Jesse Joensuu
pelaa taas
Porin Ässissä



Jesse Joensuu 36-vuotias porilainen jääkiekkoilija. Hän on pelannut 129 NHL-ottelua ja 349 KHL-ottelua. Joensuu on edustanut Leijonia kaksi kertaa MM-kisoissa. Suomen jääkiekkoliigassa hän on pelannut vain Ässissä.
Jesse Joensuu 36-vuotias porilainen jääkiekkoilija. Hän on pelannut 129 NHL-ottelua ja 349 KHL-ottelua. Joensuu on edustanut Leijonia kaksi kertaa MM-kisoissa. Suomen jääkiekkoliigassa hän on pelannut vain Ässissä.












Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Tomi Glad
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet; Ässät-logo: Wikimedia Commons