Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Jalkapallon EM-kisat alkavat nyt

Jalkapallon euroopanmestaruuskisat alkavat tänään 11. kesäkuuta.
EM-kisat pelataan useassa eri Euroopan maassa.
Suomen maajoukkue eli Huuhkajat pelaa ensimmäistä kertaa EM-kisoissa.
Suomen ensimmäinen peli on lauantaina 12. kesäkuuta Tanskaa vastaan.
Suomi pelaa seuraavaksi Venäjää ja Belgiaa vastaan.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, logo: Wikimedia Commons