Ilkka Herolalla on mahdollisuus MM-mitaliin

Hiihdon maailmanmestaruuskisat ovat nyt käynnissä Saksassa.
Kisoissa on mukana myös suomalainen Ilkka Herola.
Ilkka Herola kilpailee yhdistetyn kisassa, johon kuuluvat mäkihyppy ja hiihto.
Yhdistetyn kisa on perjantaina 26. helmikuuta.
Herolalla on hyvät mahdollisuudet saada mitali.
Ilkka Herolan tärkein harrastus on musiikki ja oma bändi Zen&Tonic.
Herola soittaa bändissään rumpuja.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva; Ilkka Herolan kasvokuva: Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet