Urheilu
Jalkapalloilija Diego Maradona
on kuollut

Diego Maradona kuvattiin 22. toukokuuta 1986 Meksikon pääkaupungissa Méxicossa. Jalkapallon MM-kisat järjestettiin vuonna 1986 Meksikossa. Argentiina voitti Maradonan johdolla maailmanmestaruuden.
Diego Maradona kuvattiin 22. toukokuuta 1986 Meksikon pääkaupungissa Méxicossa. Jalkapallon MM-kisat järjestettiin vuonna 1986 Meksikossa. Argentiina voitti Maradonan johdolla maailmanmestaruuden.
Jalkapallon MM-kisoissa
voitti kultaa ja hopeaa.
25. marraskuuta 2020.
maailman parhaana jalkapalloilijana.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Toisto / Aleksei Zamiatin, Heidi Ahlström Kuvako (muokkaus: Papunet)
